Wspomnienie lata

Tak jakoś mnie dzisiaj naszło na oglądanie zdjęć... Chciałam obejrzeć wszystkie i powspominać ale czasu zabrakło. Skupiłam się najpierw na tych, których nie musiałam daleko szukać ani w płytach ani w czasie. Zdjęcia zrobione zostały bodajże pod koniec sierpnia  w Le Treport. Ja jestem nimi zachwycona a zwłaszcza widokami. Do tego miejsca chce się wracać i nie tylko wspomnieniami. Na temat miasta Le Treport już kiedyś pisałam. A teraz byłam jeszcze w innych miejscach których wcześniej nie miałam okazji zobaczyć lecz i tak jeszcze wiele przede mną do zobaczenia. Wiele nie będę dzisiaj pisać bo chcę się skupić na zdjęciach które niestety nie potrafią oddać wszystkich naszych uczuć. A to co w sercu to najważniejsze! Na nie które widoki można patrzeć godzinami a i tak nie ma się dosyć, to tak samo jak patrzeć na morze niby to samo a z każdą falą zupełnie inne.


Widok z góry Le Treport na Mers les Bains

Le Treport


Le Treport a w dali Mers les Bains




Na klifach Le Treport











Malowidła na murach w Le Treport


Kolejka łącząca górną i dolną część miasta

Widok z kolejki



Rybacki kuter wpływa do portu

 Było wietrznie więc i fale były spore i z ogromnym hałasem i siłą uderzały w klify

Czas na zabawę dla najmłodszych a dla starszych na chwilkę relaksu











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Historia pewnej piosenki

NAUSICAA czyli Gigantyczne Akwarium

Toussaint - Wszystkich Świętych we Francji