Pasja

Kiedy masz jakąś pasję, hobby,  jakieś marzenie to starasz się być idealny w tym co robisz. Poświęcasz temu całą swoją uwagę, wolny czas. Zużywasz całą swoją energię. Ale jesteś przy tym szczęśliwy bo to sprawia Ci przyjemność jest to dla Ciebie forma relaksu. Oczywiście zawsze znajdzie się ktoś kto będzie się pytał po co to robisz bo to dla niego nie ma najmniejszego sensu, to nie pożyteczne, zawsze będzie ktoś taki kto podłoży Ci kołki pod nogi. A Ty mimo wielu przeszkód potrafisz nabrać sił, wstać i iść dalej swoją drogą sukcesu.
Pasja musi być aktywna, nie może stać w miejscu. Prawdziwa pasja nie zna wymówek, braku czasu. Stwierdzenie później dla niej nie istnieje.

Czy każdy ma swoją pasję, hobby?
Dla jednych jest to gra na jakimś instrumencie, zbieranie znaczków, śpiew; dla innych sport, gry komputerowe a nawet zakupy. Ważne jest to, by znaleźć dla siebie coś, co pozwoli nam się zrelaksować, odprężyć i przynieść radość.
Są ludzie którzy szukają swojej pasji (nie przyjdzie do Ciebie sama), trzeba mieć oczy i uszy otwarte. Trzeba interesować się światem, odkrywać go, poznawać, wsłuchiwać się w niego. Pasja może czekać na Ciebie za rogiem ale trzeba jej poszukać, sama nie złapie Cię za rękę. Im więcej się szuka tym większe jest prawdopodobieństwo, że uda się odszukać "to coś" co będzie sprawiało Ci frajdę.

Pamiętaj, że pasja jest w Tobie tylko musisz ja obudzić! Obudzić poprzez poszukiwanie. Możesz pasjonować się wszystkim, wszystkim co Cię otacza. Twoja pasja wraz z wiekiem może się zmieniać. Kiedyś sport, teraz dobra książka.

Ja i pasja? Kiedy byłam młodsza miałam wiele pasji, hobby które co jakiś czas się zmieniały czasami jedna za drugą. Było zbieranie znaczków ( bo filatelistyka to za dużo powiedziane), gra na różnych instrumentach, śpiew, gry zespołowe, malowanie, pisanie wierszy i pewnie jeszcze wiele innych. Co mi z tego zostało? Chyba nic. Zmieniłam się ja, zmieniło się moje życie, zmieniły się nawet moje zainteresowania co do słuchanej muzyki. Ale zawsze jakaś pasja jest.
Teraz najwięcej przyjemności sprawia mi moje dziecko. Codziennie uczy się nowych rzeczy, nowych słów, zachowań i ja od Niego też wiele się uczę. To przy nim zużywam tą pozytywną energię. Moje życie kręci się w koło Niego z wielką radością. I cieszę się, że mogę pomóc mu poznawać ten świat. Dodatkowo uwielbiam poznawać nowe rzeczy, świat, podróże, nowe miejsca, nowe kultury, obyczaje- to jest coś co daje mi chwilę zapomnienia i odrywa od codziennej rzeczywistości.



To tylko niektóre z ulubionych zajęć Aleksanderka bo jest ich bardzo wiele. W każde wkłada wielkie serce i angażuje się na całego. Do tego wszystkiego uwielbia ruch, bieganie, granie.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Historia pewnej piosenki

Śmierdząca strona sera

NAUSICAA czyli Gigantyczne Akwarium