Świątecznych przyjemności część II. Przedstawienie "Chat botte"

Jak co roku, także w tym roku, byliśmy całą rodziną na Świątecznym spotkaniu pracowniczym w Amiens.
W tym roku mieliśmy przyjemność oglądać spektakl pod tytułem "Chat Botte" czyli bajka o kocie w butach. Przedstawienie, prawie musical, było przepiękne. Jestem pewna, że podobało się zarówno dzieciom jak i ich rodzicom. Piękne kolorowe stroje, przyjemna muzyka każdego zachęcała do wsłuchiwania się w opowieść, którą pewnie każdy z nas zna.
Mój synek był zafascynowany od początku do samego końca, no oprócz jednego momentu, kiedy to na scenę wyszły upiory, dosłownie. Wtedy na sali słychać było płacz a dzieci siedziały z zasłoniętymi oczkami i uszami. Sama również uważam, że ten moment akurat nie był dla dzieci.
Przedstawienie uwieczniłam na zdjęciach, które możecie zobaczyć poniżej, a także na wielu filmach i tutaj zapraszam Was na mój kanał na youtube, gdzie znajdziecie piosenki z musicalu "Chat Botte". W linku Kanał na youtube znajdziecie 10 wpadających w ucho piosenek.



















Przedstawienie urozmaicone zostało również pokazem żonglerów.





A tutaj już mój synek z postaciami z przedstawienia. Wiewiórką i uroczą myszką :)




Komentarze

  1. świetne! nie mogę się doczekać kiedy mój syn będzie na tyle duży by brać udział w takich wydarzeniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na spędzanie świąt 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci uwielbiają przedstawienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Historia pewnej piosenki

Śmierdząca strona sera

NAUSICAA czyli Gigantyczne Akwarium